![]() |
Przegląd tematu | ![]() |
![]() |
|
Użytkownicy doświadczający problemów z zainstalowaniem pakietu poprawek do systemu Windows Vista mogą liczyć na darmowe wsparcie producenta. W ramach programu będzie można zgłaszać problemy z instalacją poprawki i kompatybilnością aplikacji z systemem z SP1. Pomoc dostępna będzie przez rok.
Standardowo firma z Redmond świadczy darmowe wsparcie użytkownikom, którzy nabyli pudełkowe kopie systemu Windows. Liczba darmowych zgłoszeń jest jednak ograniczona i po wykorzystaniu puli firma nalicza opłatę. Koszt płatnego wsparcia wynosi 59 USD ( w Polsce - 132 zł ) za zgłoszenie ( zaawansowana pomoc techniczna jest kilka razy droższa ).Użytkownicy, którzy kupili nowy komputer z preinstalowanym systemem, muszą korzystać z pomocy producenta sprzętu. W wypadku Service Packa 1 dla Visty z pomocą techniczną można kontaktować się nieograniczoną liczbę razy. Producent przekonuje, że nie jest to nic wyjątkowego - Microsoft zawsze postępuje tak z service packami do swoich produktów. Z pomocą techniczną można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej ( odpowiedź w ciągu jednego dnia roboczego ) oraz telefonicznie ( od 8.00 do 20.00 od poniedziałku do piątku oraz od 9.00 do 16.00 w sobotę ). Więcej informacji: Pomoc Techniczna Microsoft - http://support.microsoft.com/oas/default.aspx?ln=pl&prid=11274&gprid=500921 |