Rejestracja
•
Szukaj
•
FAQ
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Zaloguj
Forum www.maxneptun.fora.pl Strona Główna
»
SYSTEMY MS
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Add image to post
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Start
----------------
SPRAWY FORUM
OGŁOSZENIA
LINKOWNIA
Pomoc w wyborze telefonu
Problemy techniczne
Pomoc w doborze laptopa
Problemy z laptopem
Komputery
----------------
HARDWARE
SOFTWARE
INTERNET
SYSTEMY MS
LAPTOPY
KOMUNIKATORY
LINUX DLA POCZĄTKUJĄCYCH
Telefony Komórkowe
----------------
Pomoc w złożeniu
SIMLOCKI
Ocena zestawu
SOFTY
POMOC
Konsole
----------------
SONY
MICROSOFT
NINTENDO
SEGA
INNE
Inne
----------------
HUMOR
Przegląd tematu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
mistubishi
Wysłany: Nie 18:15, 30 Mar 2008
Temat postu: Problem z instalacją SP1 do Visty? Jest darmowe wsparcie
Użytkownicy doświadczający problemów z zainstalowaniem pakietu poprawek do systemu Windows Vista mogą liczyć na darmowe wsparcie producenta. W ramach programu będzie można zgłaszać problemy z instalacją poprawki i kompatybilnością aplikacji z systemem z SP1. Pomoc dostępna będzie przez rok.
Standardowo firma z Redmond świadczy darmowe wsparcie użytkownikom, którzy nabyli pudełkowe kopie systemu Windows. Liczba darmowych zgłoszeń jest jednak ograniczona i po wykorzystaniu puli firma nalicza opłatę. Koszt płatnego wsparcia wynosi 59 USD ( w Polsce - 132 zł ) za zgłoszenie ( zaawansowana pomoc techniczna jest kilka razy droższa ).Użytkownicy, którzy kupili nowy komputer z preinstalowanym systemem, muszą korzystać z pomocy producenta sprzętu.
W wypadku Service Packa 1 dla Visty z pomocą techniczną można kontaktować się nieograniczoną liczbę razy. Producent przekonuje, że nie jest to nic wyjątkowego - Microsoft zawsze postępuje tak z service packami do swoich produktów. Z pomocą techniczną można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej ( odpowiedź w ciągu jednego dnia roboczego ) oraz telefonicznie ( od 8.00 do 20.00 od poniedziałku do piątku oraz od 9.00 do 16.00 w sobotę ).
Więcej informacji: Pomoc Techniczna Microsoft -
http://support.microsoft.com/oas/default.aspx?ln=pl&prid=11274&gprid=500921
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Design by
Freestyle XL
/
Music Lyrics
.
Regulamin